Om de simpele reden dat er nog nooit een legitieme reden voor is gegeven.
Feedback op het Forum - deel 3
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Lady1234
, kuklos
, Theotrucker
en alfatrion
vinden dit leuk
-
Sorry Moneyman, maar die simpele reden is het verzoek van de TS.
Mij lijkt het volledig logisch dat een topic verwijderd wordt wanneer een TS daarom verzoekt.
Elk verzoek zou uitgevoerd moeten worden tenzij het desbetreffende topic een evidente meerwaarde zou vormen voor de maatschappij. Laten we eerlijk zijn, zo'n topic heeft nog nooit op dit forum gestaan.
Mij lijkt het volledig logisch dat een topic verwijderd wordt wanneer een TS daarom verzoekt.
Elk verzoek zou uitgevoerd moeten worden tenzij het desbetreffende topic een evidente meerwaarde zou vormen voor de maatschappij. Laten we eerlijk zijn, zo'n topic heeft nog nooit op dit forum gestaan.
-
Vaak is het gewoon chantage.
-
Kees2850 wie betaalt jou?
-
@Radar: Goed idee van Kees. Mocht iemand een mening of advies willen dan mag daar best van verwacht worden dat deze zelf ook een inspanning (voor zover je inloggen zo mag noemen) verricht.
Hier gelijk een goed voorbeeld: overig-auto-vervoer-f95/easyjet-maakt-h ... 89961.html
Gewoon rotzooi, opruimen dit troep.
Hier gelijk een goed voorbeeld: overig-auto-vervoer-f95/easyjet-maakt-h ... 89961.html
Gewoon rotzooi, opruimen dit troep.
kuklos
vindt dit leuk
-
[*]Maar dit is al zo vaak aan de orde geweest...die 1 post posters.....
Er was al de suggestie gegeven dat de forummers dan maar een reminder moesten sturen , maar dat komt er niet van.
Zelf heb ik ooit voorgesteld om dit in de huisregels op te nemen omdat een ' lidmaatschap' ook een verplichting inhoudt.
Je verbindt je toch ergens aan.
Helaas.....ik denk dat iedereen dit irritant en vervelend vindt , maar er verandert niets ....die 1 post posters blijven toch komen.
En hun post dan maar verwijderen? Tja.....dan zouden ze dit ook van te voren moeten weten en dan zou het in de voorwaarden opgenomen moeten worden, maar mag dat ?
Misschien dan maar gewoon sluiten ...slotje er op?
Er was al de suggestie gegeven dat de forummers dan maar een reminder moesten sturen , maar dat komt er niet van.
Zelf heb ik ooit voorgesteld om dit in de huisregels op te nemen omdat een ' lidmaatschap' ook een verplichting inhoudt.
Helaas.....ik denk dat iedereen dit irritant en vervelend vindt , maar er verandert niets ....die 1 post posters blijven toch komen.
En hun post dan maar verwijderen? Tja.....dan zouden ze dit ook van te voren moeten weten en dan zou het in de voorwaarden opgenomen moeten worden, maar mag dat ?
Het collier-lastertopic dat ik heb gemeld, mag ik zélf in de gaten houden en over een week opnieuw melden als de TS dan nog steeds niet heeft gereageerd op de vragen, waarna de moderatie hem dan alsnog een bericht zal sturen.
Ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik daarvan moet vinden. Het ene topic wordt zonder pardon weggesluisd op verzoek van TS, een in mijn ogen overduidelijk lastertopic blijft staan als ik het niet in de gaten houd. Zo gaat de lol er voor mij wel af, eerlijk gezegd.
Ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik daarvan moet vinden. Het ene topic wordt zonder pardon weggesluisd op verzoek van TS, een in mijn ogen overduidelijk lastertopic blijft staan als ik het niet in de gaten houd. Zo gaat de lol er voor mij wel af, eerlijk gezegd.
kuklos
en moederslink
vinden dit leuk
-
100procent ofwel 100000 procent mee eens!moederslink schreef: ↑19 mar 2019 20:59[*]Maar dit is al zo vaak aan de orde geweest...die 1 post posters.....
moederslink
vindt dit leuk
Weet je waarom ze dat niet doen , dan is er geen forum meer . Dan gaan er 25 leden gezellig in de huiskamer zitten met een kopje koffie en een koekje er bij. En ik weet nu al waar ze het over zullen hebben.
Henk Toeter
vindt dit leuk
Negen of tien rozen in een bosje?
-
Of hoe je na de bloei van de stelen van die rozen die je bij de Jumbo hebt gekocht een mooie halsketting voor je vrouw kunt vlechten.
Om vervolgens bij de Appie te vragen wat de waarde is van die ketting.
Maar volgens mij is dit het feedbacktopic, we lijken nu inderdaad meer in de huiskamer te zitten.
Om vervolgens bij de Appie te vragen wat de waarde is van die ketting.
Maar volgens mij is dit het feedbacktopic, we lijken nu inderdaad meer in de huiskamer te zitten.
Lady1234
vindt dit leuk
Ik vroeg ook niet naar een simpele reden, ik vroeg naar een legitieme reden.Henk Toeter schreef: ↑19 mar 2019 20:40Sorry Moneyman, maar die simpele reden is het verzoek van de TS.
Simpel of legitiem, daar ontstaat natuurlijk ook discussie over waarbij forumregels maar ook meningen en oordelen over de tafel vliegen. Wat voor het ene forumlid legitiem is is dat voor het andere forumlid niet.
Daar is een moderatie voor.
Mijn persoonlijke -ik waarschuw maar even - mening: als iemand een topic wil verwijderen is dat een kwestie alleen tussen de topic starter en de moderatie.
Daar is een moderatie voor.
Mijn persoonlijke -ik waarschuw maar even - mening: als iemand een topic wil verwijderen is dat een kwestie alleen tussen de topic starter en de moderatie.
Lowieze
vindt dit leuk
Een legitieme reden is voor de redactie het verzoek om verwijdering van een topic.Moneyman schreef: ↑20 mar 2019 07:10Ik vroeg ook niet naar een simpele reden, ik vroeg naar een legitieme reden.Henk Toeter schreef: ↑19 mar 2019 20:40Sorry Moneyman, maar die simpele reden is het verzoek van de TS.
Dat is wel erg makkelijk. Mensen doen moeite proberen te helpen, en leveren ook kritiek, maar hebben geen rechten want ze hoeven niet te reageren, en doen dit vrijwillig. Lijkt me een goede manier om ervoor te zorgen dat het forum compleet doodbloedt omdat niemand meer wil reageren straks.
Lady1234
, Erthanax
en moederslink
vinden dit leuk
Volgens mij plaatst de TS een topic ook vrijwillig, die hoeft dat niet te doen. Door het wel te doen wordt de tekst die daar staat onderdeel van het forum inclusief de reacties daarop. TS zou wat mij betreft altijd mogen vragen om persoonlijke info te verwijderen, maar topics waarop gereageerd is zouden moeten blijven staan.
kuklos
, Lady1234
, Erthanax
, moederslink
, Theotrucker
en Costnix
vinden dit leuk
kuklos schreef: ↑20 mar 2019 10:56Dat is wel erg makkelijk. Mensen doen moeite proberen te helpen, en leveren ook kritiek, maar hebben geen rechten want ze hoeven niet te reageren, en doen dit vrijwillig. Lijkt me een goede manier om ervoor te zorgen dat het forum compleet doodbloedt omdat niemand meer wil reageren straks.
Ik denk inderdaad dat dat laatste gaat gebeuren. Radar doet niet al te veel moeite voor dit forum, wat al veel zegt. En zo te lezen zijn de forummers het ook een beetje zat om nog moeite te doen om te reageren als de TS toch niet meer terug komt.
kuklos
, moederslink
, ZeerPrivé
, Lady1234
en Erthanax
vinden dit leuk