Terechte kanttekening, dank je.tttlocke schreef: ↑31 mar 2020 22:26Het zij zo. Prima vergelijking, behalve dat ooit natuurlijk wel een bestemming bereikt zal worden. Het lijkt mij geen probleem.
Je gaat natuurlijk niet dergelijke ingrijpende maatregelen afkondigen voor een tijdvak waarvan de kans bestaat dat die precieze maatregelen dan niet meer nodig zouden zijn. Zou je dat wel doen, dan zit je overigens nog steeds in de stuurhut van die mammoettanker. Dat is echt niet anders in dat geval.
Hopelijk vaart die tanker dan wel zonder zig-zag koers of met de stroom meedrijven om stookolie te besparen, maar gewoon recht op het doel af.
Het ergste voorbeeld kwam ik bij 1Vandaag tegen, vorige week of de week ervoor. Enquête-uitslag werd gepresenteerd en een werkende moeder had iets als hoe kun je doorwerken als je driejarige peuter de hele dag wil spelen geschreven.witte angora schreef: ↑31 mar 2020 20:21Dan wordt het tijd voor een cursus 'hoe voed ik mijn kinderen op'. Kunnen ze de lesstof gelijk in praktijk brengen. Moeilijke kinderen bestaan niet. Er bestaan wel moeilijke ouders.
Alsof dat het enige probleem is ...