Zelf had ik al vrij snel in de gaten dat het eea wellicht niet goed is/ werd aangepakt.Nijogeth schreef: ↑19 apr 2020 15:33Begin ik hieruit op te maken dat er steeds meer mensen het eens zijn met mijn mening dat we het anders hadden moeten doen en niet alles zomaar stil hadden moeten leggen? Want een maand geleden was die mening niet echt populair bij de meesten en nu neigen er toch steeds meer mensen naar het beperken van de economische schade.
In 1e instantie werd ik zo enorm geconfronteerd met die overvolle akelige ICs en waar het medisch personeel zowat over de rooie ging en dat leverde vooral heftige emoties op en lette ik niet zozeer op de consequenties en wist niemand hoe lang dit ging duren.
Bovendien lijd ik geen financieel nadeel , ik krijg ' gewoon' mijn AOW + pensioen.
Maar nu :
zo.n hele maatschappij plat leggen, geen reguliere zorg meer , veel intern leed in gezinnen , ja dat heeft mij enorm aan het denken gezet en al vrij vlot ook , ook al heb ik er zelf geen last van.
Ik weet ook niet wat wijsheid geweest zou zijn , maar dit??
Nee.....dit wordt een groot drama met veel verdriet evengoed en evengoed nog jarenlang en wereldwijd !