Niets is meer geheim in deze matrix
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Anoniem klinkt mooi, maar reis je vaker met die kaart, dan sluit ik niet uit dat eigenaar van de kaart te achterhalen is. Combineer in/uit check data eens maar met GSM locatie info.
Mij doet het vooralsnog meer denken aan de staatssteun voor de banken,die we met rente terug zouden krijgen en die zelfs eerder zijn terugbetaald dan afgesproken.16again schreef: ↑27 jun 2020 08:09En onze nationale "trots" moet ook door de Corona crisis geholpen worden. Met 3.4 miljard staatsteun:
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/233867 ... terug.html
Al doet de uitspraak "'We krijgen het KLM-geld met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid terug " me toch denken aan uitspraken van minister Jan Kees de Jager 10 jaar terug:
https://www.parool.nl/nieuws/de-jager-w ... ~bd154ab0/
"Minister Jan Kees de Jager (Financiën) gaat er nog altijd vanuit dat Griekenland de leningen met rente aan ons land terugbetaalt."
Ook hier wordt het volk weer besodemieterd. Een faillisement en doorstart was beter geweest. Nu vloeit het geld van de belastingbetaler linea recta door naar de lease maatschappijen , waar de vliegtuigen van zijn. Lease maatschappijen die nu geen centje pijn lijden.
De KLM grootverdieners weten wel raad met die belasting:angel1978 schreef: ↑27 jun 2020 08:34Mij doet het vooralsnog meer denken aan de staatssteun voor de banken,die we met rente terug zouden krijgen en die zelfs eerder zijn terugbetaald dan afgesproken.
Aangezien het hier een (koninklijk) nederlands
Bedrijf is met ook veel Nederlandse medewerkers die ook aan Nederland belasting betalen, heb ik hier een ander gevoel bij dan bij de steun aan een ander EU land.
Tja, ik vind een enkele reis naar Barcelona voor tussen de 150 en 300 euro met een cityhopper ( alleen handbagage ) niet echt goedkoop.. Wat is voor jou een supergoedkoop ticket dan?
Met een beetje moeite heb je eenzelfde ticket voor een tiende van de prijs van de KLM.
Volgens mij zijn dat aanbiedingen vanaf 99 euro en moet je flink zoeken om er een voor die prijs te krijgen en dan ook nog op een beetje courante momenten. Dit zijn geen lage prijzen voor een vlucht ( bij de concurrent kan je voor een tientje ), maar een poging nog enkele plekken te vullen zodat de vlucht nog een beetje rendabel weg kan.witte angora schreef: ↑27 jun 2020 13:29Wat dacht je van alle aanbiedingen van 98 euro? Zit je zo een paar honderd kilometer verder. Met de auto ben je duurder uit volgens mij.