Allemachtig WA wat heb jij verstouwd en gesjouwd!
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe stekkie en veel woonplezier gewenst!
Rustig aan hè, dan breekt het lijntje niet .
Zorg in ieder geval dat je vanavond goed kunt slapen, douchen en eten en met de poezenbeesten komt het ook goed! Fijn voor je!
Dank je, ML. Het gaat helemaal goed komen. Ik heb gisteren een slaapkamer in gereedheid gebracht, wat ik nodig heb staat er. Enkel straks nog het bed in elkaar zetten. Dus slapen lukt wel, en de katten hebben een plekje waar ze zich terug kunnen trekken: onder het vertrouwde bed. De meest gebruikte krabpaal zet ik naast de deur in de gang. Verder is het nogal een puinzooi, omdat het nu eenmaal niet is gelukt het klussen klaar te krijgen. Vrijdag komt er iemand kijken voor wat klusjes in de keuken; is dat eenmaal gebeurd, dan kan ik de keuken afmaken en inrichten. Dat gaat dus als eerste gebeuren. Dan kan ik fatsoenlijk koken, eten en slapen. En douchen natuurlijk.
Of ik vrijdag daarna de sleutel al in kan leveren of dat het tot maandag moet wachten zie ik dan wel. Hang ook af van de hoeveelheid werk op de oude woning. Dat valt nog wel tegen. Heb meer spullen dan ik dacht.
De nieuwe wasmachine komt volgende week wel. Gisteren de laatste was gedraaid; ik kan dus wel een week of twee vooruit wat dat betreft.
Heeft iemand gekeken naar "Zondag met Lubach?
Ik verwacht redelijk gekke dingen, maar dit was toch..... heel apart.
Het hing al langer in de lucht, want de algoritmes van Twitter-Instagram-Facebook-Youtube hebben het in zich. De voorbeelden bij Lubach waren nog onschuldig, de algoritmes bevorderen radicalisering. Jammer dat het lichtjaren gaat duren voordat de bedrijven achter de sites worden gedwongen dit verdienmodel los te laten, omdat het meer verdeeldheid zaait dan eenheid oogst.
Bij ons in Zeeland was het toch echt een kus hoor!
Stamt denkelijk nog uit de de tijd dat we in Zeeland nog geen abn gebruikten.
Doen de meesten van ons onder elkaar nog steeds niet.
En zo hoort het ook,je eigen spraakgebrek moet je koesteren vind ik.
Jablan heeft het over “duren” en dat gaat over tijd.
Iets kan ook een afstand duren hoor. Stel ik rijd van hieruit naar Zuid Frankrijk en jij zit bij mij in de auto en vraagt of we al in Luxemburg zijn. Dan kan ik best antwoorden dat dat nog kilometers duurt, als ik niet weet hoe lang het in tijd duurt.
Als een bedrijf enkel algemene voorwaarden onderaan de internetpagina heeft staan, en nergens in een bestelproces iets zegt over dat die voorwaarden van toepassing zijn laat staan vraagt of je ermee akkoord gaat.... en in de orderbevestiging ze ook niet noemt of meestuurt....
Dan kunnen ze zich toch niet beroepen op een artikel uit die voorwaarden?