Dit virus verdwijnt niet.scharrelschipper schreef: ↑15 nov 2021 22:45Maar Jablan,denk je nu echt dat door al die verschillende maatregelen het zal verdwijnen?
Ik denk dat hoeveel G`s je ook verzint,we het gewoon uit zullen moeten zitten.
En al die G`s roepen steeds meer weerstand op en dat is zeker niet stimulerend om je aan wat voor maatregel dan ook te houden.
De rest is slecht (verwachtings-)management van de regering. We missen in de duiventil, sorry, ministersploeg mensen met een medische opleiding of praktijkervaring als arts. Dat zou al een eerste verschil maken in het beleid.
Ik ben ook niet gelukkig met 2G/3G, maar wat is het alternatief? Weer compleet dicht gaan? Weer reisverboden?
Ik zie weinig andere mogelijkheden dan de toekomst in te gaan met iedereen gevaccineerd en alles open of niet iedereen gevaccineerd en dan alle leuke dingen in het leven failliet, verplicht gesloten of alleen op afspraak geopend. Want hoe we ook over de vaccins denken, ze maken verschil en zijn voor velen met een zwakke gezondheid wel een garantie op betere kansen, mochten ze dit virus er nog bij krijgen. Zonder de vaccins mag je rekenen met vier-vijf keer hogere aantallen besmettingen; met de huidige aantallen zou het land volledig stil liggen.