arvandongen schreef: ↑03 dec 2021 11:04
Het getuigt wel van bizarre humor dat dit bedrijf op de
Vismarkt gevestigd is en dat google streetview een detaihandel genaamd "
Sneakers" laat zien. Maar of dat voldoende is om een strafrechter te overtuigen dat er sluwe, stinkende, zaakjes zouden plaatsvinden...? Ik denk het niet.
Nee, want die detailhandel zit op nummer 5, en het bedrijf dat HandigeHarrie zoekt op 5-1, oftewel de eerste verdieping.
HandigeHarrie schreef: ↑03 dec 2021 11:03
Kennelijk gebruik jij een andere zoekmachine dan wij,
Er zijn al meer mensen die dit opmerkten in deze discussie. Mensen die dit opmerkten voordat ik het benoemde.
HandigeHarrie schreef: ↑03 dec 2021 11:03
dan verbaast het mij dat diverse mensen nog steeds denken dat het toch wel een bonafide bedrijf zal zijn.
Maar ik zal mijn best doen om heel duidelijk te formuleren en de termen die ik gebruik eerst opzoeken in de Dikke van Dale.
Opnieuw sla je hier de plank mis. Wij zeggen en denken niet dat het een betrouwbaar bedrijf is, maar wel dat je een hele grote broek aantrekt voor de woorden die je gebruikt en het bewijs dat je ervoor levert. Moneyman heeft je dit al gezegd en ik heb je ook al gezegd dat ze waarschijnlijk geen wet overtreden, waarschijnlijk, maar wel bepaalde grenzen opzoeken.
En ik heb je ook al gewezen op de contactgegevens van het bedrijf arvandongen heeft dat nu ook weer gedaan. Dan ook van mij de vraag, heb je al contact met ze opgenomen? Of ben je gelijk hier komen schreeuwen dat het oplichters zijn?
Het kan een fout van hun zijn dat jij verkeerde gegevens aangeleverd hebt gekregen, maar ook een bedrijfsmodel. Zolang jij geen contact opneemt weet je dat niet en kunnen ze hun fout, als het een fout is, deze niet herstellen.
Voordat je weer gaan roepen dat we (of in dit geval ik) denk dat ze een betrouwbaar bedrijf zijn, met bovenstaand stuk zeg ik daar niks over. Wel zeg ik dat de conclusie dat het oplichters zijn nog onvoldoende gestaafd wordt.