kuklos schreef: ↑10 dec 2021 23:50
Onkruid71 schreef: ↑10 dec 2021 20:32
Lady1234 schreef: ↑10 dec 2021 20:18
@onkruid71
U schrijft:
Dat snap ik. Er staat dat je naar doktoren niet luisteren want die weten het allemaal. Maar volgens mij weten zeer ook alleen maar wat hun verteld wordt
En door wie wordt dat dan aan die doktoren verteld?
diegene die onderzoeken lezen neem ik aan, en als die verkeerd geïnterpreteerd worden dan krijg je misinformatie wat ook wel eens voor komt.
Wat zou vaker voorkomen? Medische geschoolde professionals die een onderzoek verkeerd interpreteren? Of leken die een onderzoek verkeerd interpreteren?
En let wel, die onderzoeken worden uitgebreid geanalyseerd, besproken, bediscussieerd, nageplozen, nagedaan, noem maar op.
Dat zijn aannames van u, geen feiten. Pace trial is ook bekend van ze lag onderzoekend niveau geweest, al werd dat beschouwd als dat dat klopte, het gevecht is toch nog steeds gaande, tussen wetenschappers die beweren dat het niet werkt en wetenschappers die beweren dat het wel werkt. En het grappige is de patiënten worden er wel slechter van.
Voor het vaccin, Als dat onderzocht zou zijn zouden ze patiënten nodig hebben die aan dat onderzoek mee doen. Nabootsen kan niet als een geen compleet overzicht is wat het allemaal inhoud.
Ik zeg niet dat het vaccin slecht is, ik ben ook niet tegen vaccineren, wel verplicht vaccineren.
Mischien kon ik vaak met een aanname, maar u dus ook.
Ik dacht eerst ook altijd dat doktoren alles wisten, als het ingewikkelde ziektes zijn, zie je dat ze nog lang niet zoveel weten. Mensen lopen niet voor niks lang in de medische molen om iets te weten te komen. Ik snap ook wel dat ze niet alles weten, ik vind dat ook niet erg.
Ik lees alleen maar over mijn ziekte en long COVID omdat deze veel gemeen hebben, vandaar dat ik daar veel onderzoeken over lees, en hopende dat er een oplossing komt.