Geen last van .....of je moet dat "kliekje " bedoelen.een groeiend aantal forumleden (is mijn indruk) raakt geërgerd. Dat is wat mij betreft een "lose/lose situation".
Onkruid heeft net zoveel recht om hier te reageren .
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Geen last van .....of je moet dat "kliekje " bedoelen.een groeiend aantal forumleden (is mijn indruk) raakt geërgerd. Dat is wat mij betreft een "lose/lose situation".
Suggeeert u nu dat ik Onkruid71 het recht ontzeg, of zou willen ontzeggen, hier te reageren? Daarvan is is geen sprake en mijn bericht geeft ook geen enkele aanleiding dat te veronderstellen.
Ik mis in zulke onderzoeken hoe de gezondheid was voordat deze mensen besmet werden met het corona-virus, dat lijkt me namelijk niet onbelangrijk.Onkruid71 schreef: ↑30 jun 2022 20:12Korte samenvatting van de eerste resultaten van het onderzoek van C-support/Erasmus.
https://threadreaderapp.com/thread/1542 ... 98945.html
Dat is toch niet belangrijk om behandelingen te zoeken voor deze mensen lijkt me.Lowieze schreef: ↑30 jun 2022 20:59Ik mis in zulke onderzoeken hoe de gezondheid was voordat deze mensen besmet werden met het corona-virus, dat lijkt me namelijk niet onbelangrijk.Onkruid71 schreef: ↑30 jun 2022 20:12Korte samenvatting van de eerste resultaten van het onderzoek van C-support/Erasmus.
O, de behandeling zou dan voor iedereen hetzelfde moeten zijn? Bijzonder.
Dat is wel belangrijk, omdat niet elk symptoom 1 op 1 te koppelen is aan een virus.
Je zegt het helemaal correct. Bij andere chronische ziektes werken de behandelingen bij een deel van de patiënten en bij een ander deel verergeren ze de toestand.
Bedoel je hiermee dat als iemand long covid heeft, of de arts denkt dat iemand dat heeft we gewoon elke keer dezelfde behandeling kunnen toepassen, ongeacht eventuele andere medische situaties die er al waren voor de long covid?Onkruid71 schreef: ↑30 jun 2022 21:30Dat is toch niet belangrijk om behandelingen te zoeken voor deze mensen lijkt me.Lowieze schreef: ↑30 jun 2022 20:59Ik mis in zulke onderzoeken hoe de gezondheid was voordat deze mensen besmet werden met het corona-virus, dat lijkt me namelijk niet onbelangrijk.Onkruid71 schreef: ↑30 jun 2022 20:12Korte samenvatting van de eerste resultaten van het onderzoek van C-support/Erasmus.
Ik denk als er een oplossing voor de uitputting en PEM dat er al een heleboel gedaan is om te herstellen. Herstellen kost energie.kuklos schreef: ↑30 jun 2022 22:46Bedoel je hiermee dat als iemand long covid heeft, of de arts denkt dat iemand dat heeft we gewoon elke keer dezelfde behandeling kunnen toepassen, ongeacht eventuele andere medische situaties die er al waren voor de long covid?
Dus jouw reactie als je om nadere duiding wordt gevraagd is melden dat een bepaalde groep mensen, die hier voor zover we hebben kunnen zien niet meeleest, het vermoedelijk wel snapt?
Nee ik plaatste het alleen maar omdat het een uitslag van een onderzoek is. Of vind je dat ook niet in orde?
Sorry hoor, maar is het nu onwil of onkunde dat je niet leest wat ik schreef?Onkruid71 schreef: ↑30 jun 2022 23:09Nee ik plaatste het alleen maar omdat het een uitslag van een onderzoek is. Of vind je dat ook niet in orde?
Als reactie op jouw comment dat het niet van belang was om te weten wat de situatie van iemand voor de long covid was. Mijn vraag is dus nog steeds niet beantwoord, maar je begint wéér over mij. Dus nogmaals mijn vraag dan maar: