Onkruid71 schreef: ↑02 sep 2022 09:25
Hoe simpel kan het zijn,
Blijkbaar erg ingewikkeld, want elke keer noem je een ander bedrag. Terwijl ik toch echt gevraagd heb wat het allemaal kost. Dus alle kosten tezamen.
zonder het bedrag van de onderzoeken kosten 40.000 patiënten met ME/CVS 625 miljoen per jaar voor de staat.
En wat is de bron van dit bedrag?
Dat is wat ik zeg, ik merk heel vaak dat je vragen stelt, waardoor het allemaal ingewikkelder wordt als dat het feitelijk is.
.....................
En waarom is dat getal niet correct? Dat is de subsidie die ze gekregen hebben voor onderzoek naar ME/CVS.
Nee, jij maakt het ingewikkeld door elke keer weer een ander bedrag te noemen en elke keer weer over iets anders te praten.
En het is niet correct omdat dit 28 miljoen dus niet alles blijkt te zijn, dat is enkel een subsidie.
Dus nogmaals om het simpel te maken:
Wat zijn nu de totale kosten van de ME/CVS patiënten per jaar . Let wel, ALLE kosten, dus alle onderzoeken, alle andere kosten. Graag met bronvermelding en uitsplitsing naar kostencategorie. En dus niet alleen de overheid, ook wat via andere bronnen aan geld wordt binnengehaald en daarna uitgegeven.
Dus ik heb het alleen maar in dit geval al de hele tijd over wat deze patiënten kosten en niet van andere ziektes.
Toch heb je ook gezegd dat we niet willen weten wat al die ziektes ons per jaar kosten. Totdat ik aangeef het wel te willen weten, dan gaat het daar ineens over.