Het is maar 1 volledig biomedisch onderzoek, hoe je het ook draait of keert.
Coronavirus - algemeen topic (deel 4)
Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)
scharrelschipper
en 16again
vinden dit leuk
Ok. Jij gelooft me niet. Noem dan alle biomedische onderzoeken die door VWS gesubsidieerd worden. Ik ben benieuwd.
11 zijn er met een biologisch component, dat is wat anders.
Oftewel, je blijft vaag zodat je altijd kan roepen dat ze niet genoeg doen. En jij zal altijd blijven roepen dat ze meer moeten doen, todat dit ene ding opgelost is.Onkruid71 schreef: ↑28 sep 2022 18:47Dat merk je aan de uitkomsten van de gedane onderzoeken in Nederland die gesubsidieerd zijn door VWS. Zo moeilijk is dat niet.
Denk je echt dat ik er in geloof dat ze het helemaal op kunnen lossen, nee dat geloof ik niet. Maar als ze een paar symptomen kunnen oplossen, dan zouden vele mensen zeer veel geholpen zijn.
Nee, dat noem ik geen verplichting.Bezorgdeburger schreef: ↑28 sep 2022 18:51Niet kunnen reizen zonder vaccinatiebewijs.
Verplichte QR code noem jij geen verplichting?
G7
vindt dit leuk
Google het even zelf, dat roept u toch ook zo gemakkelijk als hier iets aan u gevraagd wordt?
kuklos
vindt dit leuk
Seriously? Ik geef al tig keer aan dat als iemand stelt dat er te weinig wordt gedaan er dus ook meetbaar iets wat wel genoeg gedaan zal inhouden.
Zoals het nu geformuleerd wordt kunnen we het complete Nederlandse Bruto Nationaal Product besteden aan de oplossing, deze toch niet vinden en kan er dan opnieuw gezegd worden dat "ze meer motte doen".
Dat is in cijfers uitdrukbaar.kuklos schreef: ↑28 sep 2022 19:24Seriously? Ik geef al tig keer aan dat als iemand stelt dat er te weinig wordt gedaan er dus ook meetbaar iets wat wel genoeg gedaan zal inhouden.
Zoals het nu geformuleerd wordt kunnen we het complete Nederlandse Bruto Nationaal Product besteden aan de oplossing, deze toch niet vinden en kan er dan opnieuw gezegd worden dat "ze meer motte doen".
Als je toch niet weet hoeveel onderzoeken we nodig zijn vind ik het ook apart dat je kan zeggen er is genoeg onderzoek, want dat is eigenlijk precies hetzelfde. Want je hebt geen antwoorden óp wat er aan de hand is. Je hebt geen oplossing of behandeling.
Vecosco dat is het enige volledige biomedisch onderzoek.
Ik herken toch een verkapte verplichting.
-
Je hebt gewoon een keus : je hoeft niet op stap te gaan en je hoeft niet te reizen.
Wil je dat wél, dan is het idd een ' verplichting ' .
Wil je dat wél, dan is het idd een ' verplichting ' .
Nee hoor. Zeker geen verplichting. Althans zo zie ik het ook niet. Het is een keuze.
Hoe noem je het dan dat je een restaurant niet in mag zonder QR code te laten zien?
Of nog dwingender dat je ondanks dat je een vliegticket hebt gekocht toch het vliegtuig niet in mag als je geen QR code kunt laten zien?
Dat noem jij geen verplichting? Apart opvatting.
Geen verplichting, wel een vorm van dwang voor mensen die enigzins normaal willen leven.Bezorgdeburger schreef: ↑28 sep 2022 18:51Niet kunnen reizen zonder vaccinatiebewijs.
Aan de andere kant, als het geen verplichting was, dan zou een restaurant of cafe de keuze hebben of ze wel of niet op qr codes controleren.
Een mens kan zonder restaurant en zonder een vliegreis.
Maar ik geloof dat dat hele gehuilebalk over die vaccinaties met de winter in aantocht opnieuw overgedaan wordt.
Maar ik geloof dat dat hele gehuilebalk over die vaccinaties met de winter in aantocht opnieuw overgedaan wordt.
-
M.a.w,het is wel een verplichting als je normaal wilt leven?Nijogeth schreef: ↑28 sep 2022 20:03Geen verplichting, wel een vorm van dwang voor mensen die enigzins normaal willen leven.Bezorgdeburger schreef: ↑28 sep 2022 18:51Niet kunnen reizen zonder vaccinatiebewijs.
Aan de andere kant, als het geen verplichting was, dan zou een restaurant of cafe de keuze hebben of ze wel of niet op qr codes controleren.
Laten we wel wezen,er was geen verplichting tot vaccinatie,maar als je normaal mee wilde doen in het dagelijkse normale leven was er wel een zekere verplichting tot je aan allerlei min of meer verplichte regels te houden.
Veel mensen namen dan toch maar het vaccin als uitweg.
Beetje kwalijke reden lijkt mij,maar zoals al eerder gezegd hier;ieder zijn reden/idee.
Overigens "leuk"dat rivm waarschuwt voor een nieuwe golf,en who, of hoe heet dat ook weer, denkt dat het uitdooft.
Allemaal profeten die ook gewoon brood eten en het ook niet weten.