Dit is kleuterschoolniveau, "ik weet het wel, maar ik zeg het lekker niet". Om nog maar even niet te wijzen op het gebrek aan onderbouwing van de claim over de CvdM.
Ik had je toch hoger ingeschat dan dit Jablan.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dit is kleuterschoolniveau, "ik weet het wel, maar ik zeg het lekker niet". Om nog maar even niet te wijzen op het gebrek aan onderbouwing van de claim over de CvdM.
Eerst afwachten of er reactie komt en zo ja, hoe snel. Het kan ook per persbericht komen, omdat dit uiteindelijk over alle aanbieders van betaalde content on demand gaat.
Wat een rare vergelijking.Jablan schreef: ↑19 nov 2022 20:14Een tijd geleden was er een slechte review over een vakantiepark, de gasten hadden lachgas gebruikt en werden weggestuurd. Daar kwam niemand op het idee om eens te kijken in de AVP van die gemeente, dat heb ik gedaan. Hier is wat mij betreft hetzelfde aan de hand: iedereen vindt van alles, maar navraag doen is beter dan eindeloos in een cirkel rond te blijven draaien.
in dit geval hebben vescheidene forumleden het equivalent van "de AVP van die gemeente", namelijk de Mediawet, de Mediaregeling en het Mediabesluit, geraadpleegd en daar uitgebreid en met duidelijke verwijzingen verslag van gedaan. Dat is toch hetzelfde als wat u met die AVP deed?