kuklos schreef: ↑04 dec 2023 23:17
[...] Een screenshot van jouw uitspraak [...]
Je hebt nog steeds niet aangegeven waarom en met welk doel jij het nodig vindt om screenshots te maken. Niet naar mij wijzen, even eerlijk zijn over je eigen bedoelingen ermee. Welk voordeel hoop je eruit te halen?
Corona
Onkruid71 schreef: ↑05 dec 2023 15:06
Ik heb het niet onder ON gehad, maar een parlementaire enquête is gewoon nodig.
Het is bepaald niet goed gegaan vanuit de regering, en daar moet van geleerd worden.
Zodat mis/des informatie vanuit de regering niet meer voor komt. En dat er correct gehandeld wordt.
Jij bedoelt meer naar Brits voorbeeld alles vanaf februari 2020 onderzoeken?
Dat zie ik meer zitten dan een parlementaire enquête, omdat daar altijd de eigen rol (van de 2e Kamer) buiten schot blijft.
moederslink schreef: ↑05 dec 2023 13:55
Complete ontwrichting vd samenleving ---- tot op heden zijn de gevolgen zichtbaar.
Moneyman schreef: ↑05 dec 2023 15:10
Klopt helemaal. Tegelijk: wat zou vandaag de dag het zichtbare gevolg geweest zijn als die maatregelen er niet geweest waren?
Neem ik Bosnië als oriëntatie, want daar was geen geld voor steun en daarom ging iedereen zo goed en zo kwaad als het ging door met leven, ondanks de risico's.
Met name de oudere generatie ligt nu op begraafplaats - gemiddelde leeftijd is gedaald. Maar na een periode met oversterfte zit het land nu in de fase met ondersterfte. Verder veel mensen met een slechte conditie - postcovidklachten.