Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Woneninterieur, waarom negeren jullie stelselmatig mijn vraag hier in het topic?
Het zal ongetwijfeld vervelend zijn voor jullie maar ik denk vooral voor de klant. Ik wacht al dik 2 maanden op bijna 1100 euro! Dat is hartstikke veel geld waar we hard voor hebben gewerkt!
Het zal ongetwijfeld vervelend zijn voor jullie maar ik denk vooral voor de klant. Ik wacht al dik 2 maanden op bijna 1100 euro! Dat is hartstikke veel geld waar we hard voor hebben gewerkt!
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Beste Jorien,Jorien85 schreef: ↑10 jan 2024 19:54Woneninterieur, waarom negeren jullie stelselmatig mijn vraag hier in het topic?
Het zal ongetwijfeld vervelend zijn voor jullie maar ik denk vooral voor de klant. Ik wacht al dik 2 maanden op bijna 1100 euro! Dat is hartstikke veel geld waar we hard voor hebben gewerkt!
Jij hebt net een mail ontvangen van ons.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ook ik heb stoelen besteld in juli en nooit ontvangen. Ik heb wel 10 mails waarin ze zeggen te gaan leveren. En dit wordt natuurlijk nooit nagekomen!!
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
dat zou ik kunnen billijken als ze terug betalen zoals ze beloofd hebben, maar niet als pas nadat consumenten hier soms tot 10 keer toe gemeld hebben dat de belofte niet is nagekomen. Ze reageren daar ook nooit op.Moneyman schreef: ↑10 jan 2024 19:00Je zóu er natuurlijk ook vanuit een wat positiever insteek naar kunnen kijken. Als ik kijk naar het tijdsverloop, dan denk ik eerder dat men met onverwachte (al dan niet financiële) issues te maken heeft gehad, en dat er keihard gewerkt is om het probleem op te lossen en alsnog iedereen te geven waar ze recht op hebben. Natuurlijk kan het altijd beter, en had er ongetwijfeld beter gecommuniceerd kunnen worden. Maar dit soort reacties getuigen van weinig inlevingsvermogen en voelen vooral als een "schop na". Laten we eerlijk zijn: hoe vaak komen we hier topics tegen waarbij een winkel ineens veel klachten krijgt, maar ze vervolgens ook weer oplost?Een Wiskunde Student schreef: ↑10 jan 2024 18:11Duh..
is dit het nieuwe businessmodel.
1. Klant klaagt op het Trosradar Forum
2. Woneninterieur geeft na X reminders het geld terug
3. Woneninterieur meldt hier trots dat ze hebben terugbetaald
Wake up!! en zorg dat je hier geen nieuwe meldingen meer krijgt
Het feit dat ze niet kunnen leveren , vind ik ook niet het probleem, maar die onzinbeloftes wel
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Klant heeft betaling ontvangenmaxime1996 schreef: ↑07 jan 2024 11:54BESTEL NIET bij woneninterieur.nl, je krijgt je geld NIET TERUG.
Order #2665
Helaas heb ook ik vreselijke ervaringen met deze webshop. Mijn geld staat sinds november 2022 op hun rekening en ze geven me mijn geld NIET TERUG. Al maanden lang geven ze loze beloftes dat ze mijn geld binnen een paar dagen zullen terugstorten.
Tot op heen GEEN EURO ontvangen.
Bespaar jezelf heel veel ellende en BESTEL HIER ALSJEBLIEFT NIET!
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Klant heeft betaling ontvangenChannB schreef: ↑04 jan 2024 21:35Ook ik al dik 2 maanden aan het wachten.
Al 4 x een nieuwe lever datum gekregen na tig keer mailen maar word elke keer natuurlijk niet nagekomen.
Word niet geantwoord op mails, bellen kan niet. Maar wanneer ik een slechte review plaats word er direct gemaild dat ze hier echt niet blij mee zijn en dat het verwijderd moet worden.. belachelijk dan ineens kan er wel gemaild worden.
Ik wil graag mijn geld terug of de meubels binnen een week anders worden er verdere stappen ondernomen.
Kan er werkelijk waar niet met mn hoofd bij hoe je zo kan zijn.
Order #4911
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Klant heeft betaling ontvangennicolevane schreef: ↑05 jan 2024 22:32Update order 3476
Maandag 1 januari een mail gekregen met “uiterlijk vrijdag 20.00 uur staat alles op de rekening”. Zoveelste belofte die weer loos bleek te zijn. Het is vrijdag 22.30 uur en ik heb nog steeds geen geld……. Het is werkelijk te schandalig voor woorden.
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Klant heeft betaling ontvangenVeen123 schreef: ↑06 jan 2024 14:17Helaas zelfde ervaring hier, intussen 18 dagen na annuleren order koest ik weinig hoop na dit forum gelezen te hebben. Zeker gezien het enige wat het bedrijf doet mijn reviews als onwaar rapporteren.riemens72 schreef: ↑05 jan 2024 13:22Het fraude loket online handel heeft de aangifte via de politie ontvangen en aangegeven dat ze deze in behandeling nemen.
Maar vanmorgen gebeurde er nog iets opmerkelijks! Nadat ik gisteren op dit forum verslag heb gedaan en aangifte bij de politie had gedaan werd er direct contact opgenomen. Mij werd verweten dat ik een valse aangifte heb gedaan en alles zou op een misverstand berusten. Men vroeg mijn bankgegevens (ook al had ik die op 24 november al gedeeld, en mij op 12 december verzekerd dat alles nu keurig in orde was gemaakt) en vijf (!!) minuten later was het geld overgemaakt !! Het jaar is dus goed begonnen en ik wil iedereen met soortgelijke ervaringen meegeven dat de aanhouder wint (nou ja, niet verliest).
Is aangifte van oplichting de enige mogelijkheid om dit bedrijf tot actie aan te jagen? Order 4535 als u dit wilt voorkomen beste ondernemer, bij gebrek aan een betere term....
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Klant heeft betaling ontvangenfrank6892 schreef: ↑10 jan 2024 15:30Order #4827
Geen spullen geleverd (binnen de termijn), vervolgens gezien de al vele negatieve reacties maar een enkele keer uit laten stellen, tot ook dit niet tot het leveren van spullen kwam.
Hierna de order geannuleerd, geen geld ontvangen binnen de 14 dagen. Vervolgens diverse reacties ontvangen dat de provider er mee bezig is etc.. Gisteren aangegeven dat we stappen ondernemen, (aangifte, forums benaderen, en een advocaat/jurist erop zetten). Hierna zijn we gebeld dat het er vandaag op zou staan, ook dat is natuurlijk weer niet gebeurd.
Wij zijn er klaar mee en gaan vanavond de vervolgstappen in gang zetten. (dat de spullen er niet zijn dat is nog het minst erge, maar dat je het geld niet terug krijgt is schandalig! )
Aan de oplopende ordernummers te zien komt er meer dan voldoende geld binnen.
Ons advies is, bestel hier niet. Je krijg geen spullen en geen geld !
We zullen spoedig een update plaatsen omtrent de gang van zaken.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik denk inderdaad een of meerdere van hun leveranciers failliet of bijna failliet is gegaan, terwijl zij wel al betaald hadden voor meubels, steeds aan het lijntje werden gehouden, waardoor ze inderdaad nog de gedachte hadden dat ze konden leveren. Maar zelf uiteindelijk ook financieel erin zijn geschoten en zo te zien zijn ze wel hun best aan het doen alles terug te betalen. Geen idee of er nog nieuwe zaken zijn verkocht, nadat dit bekend is geworden bij ze. Als het überhaupt al een definitief faillissement van die leverancier is.Moneyman schreef: ↑10 jan 2024 19:00Je zóu er natuurlijk ook vanuit een wat positiever insteek naar kunnen kijken. Als ik kijk naar het tijdsverloop, dan denk ik eerder dat men met onverwachte (al dan niet financiële) issues te maken heeft gehad, en dat er keihard gewerkt is om het probleem op te lossen en alsnog iedereen te geven waar ze recht op hebben. Natuurlijk kan het altijd beter, en had er ongetwijfeld beter gecommuniceerd kunnen worden. Maar dit soort reacties getuigen van weinig inlevingsvermogen en voelen vooral als een "schop na". Laten we eerlijk zijn: hoe vaak komen we hier topics tegen waarbij een winkel ineens veel klachten krijgt, maar ze vervolgens ook weer oplost?Een Wiskunde Student schreef: ↑10 jan 2024 18:11Duh..
is dit het nieuwe businessmodel.
1. Klant klaagt op het Trosradar Forum
2. Woneninterieur geeft na X reminders het geld terug
3. Woneninterieur meldt hier trots dat ze hebben terugbetaald
Wake up!! en zorg dat je hier geen nieuwe meldingen meer krijgt
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Bij deze de bevestiging dat de terugbetaling ontvangen is !woneninterieur schreef: ↑11 jan 2024 15:55Klant heeft betaling ontvangenfrank6892 schreef: ↑10 jan 2024 15:30Order #4827
Geen spullen geleverd (binnen de termijn), vervolgens gezien de al vele negatieve reacties maar een enkele keer uit laten stellen, tot ook dit niet tot het leveren van spullen kwam.
Hierna de order geannuleerd, geen geld ontvangen binnen de 14 dagen. Vervolgens diverse reacties ontvangen dat de provider er mee bezig is etc.. Gisteren aangegeven dat we stappen ondernemen, (aangifte, forums benaderen, en een advocaat/jurist erop zetten). Hierna zijn we gebeld dat het er vandaag op zou staan, ook dat is natuurlijk weer niet gebeurd.
Wij zijn er klaar mee en gaan vanavond de vervolgstappen in gang zetten. (dat de spullen er niet zijn dat is nog het minst erge, maar dat je het geld niet terug krijgt is schandalig! )
Aan de oplopende ordernummers te zien komt er meer dan voldoende geld binnen.
Ons advies is, bestel hier niet. Je krijg geen spullen en geen geld !
We zullen spoedig een update plaatsen omtrent de gang van zaken.
Hopelijk zijn de problemen snel opgelost.
Een advies is om te beginnen met levertijden te corrigeren naar de werkelijke levertijden & een mogelijke terugbetaling direct uit te voeren om wellicht onnodige slechte revieuws te ontvangen.
Dorfje
vindt dit leuk
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik denk dus precies het omgekeerde.Nijogeth schreef: ↑11 jan 2024 16:11Ik denk inderdaad een of meerdere van hun leveranciers failliet of bijna failliet is gegaan, terwijl zij wel al betaald hadden voor meubels, steeds aan het lijntje werden gehouden, waardoor ze inderdaad nog de gedachte hadden dat ze konden leveren. Maar zelf uiteindelijk ook financieel erin zijn geschoten en zo te zien zijn ze wel hun best aan het doen alles terug te betalen. Geen idee of er nog nieuwe zaken zijn verkocht, nadat dit bekend is geworden bij ze. Als het überhaupt al een definitief faillissement van die leverancier is.Moneyman schreef: ↑10 jan 2024 19:00Je zóu er natuurlijk ook vanuit een wat positiever insteek naar kunnen kijken. Als ik kijk naar het tijdsverloop, dan denk ik eerder dat men met onverwachte (al dan niet financiële) issues te maken heeft gehad, en dat er keihard gewerkt is om het probleem op te lossen en alsnog iedereen te geven waar ze recht op hebben. Natuurlijk kan het altijd beter, en had er ongetwijfeld beter gecommuniceerd kunnen worden. Maar dit soort reacties getuigen van weinig inlevingsvermogen en voelen vooral als een "schop na". Laten we eerlijk zijn: hoe vaak komen we hier topics tegen waarbij een winkel ineens veel klachten krijgt, maar ze vervolgens ook weer oplost?Een Wiskunde Student schreef: ↑10 jan 2024 18:11Duh..
is dit het nieuwe businessmodel.
1. Klant klaagt op het Trosradar Forum
2. Woneninterieur geeft na X reminders het geld terug
3. Woneninterieur meldt hier trots dat ze hebben terugbetaald
Wake up!! en zorg dat je hier geen nieuwe meldingen meer krijgt
Hun leveranciers zijn niet failliet of bijna failliet, maar ze hebben ook daar gewoon betalingsachterstanden waardoor ze niks meer geleverd krijgen
Jorien85
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5177
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Is wel her meest waarschijnlijke maar doet eigenlijk niet terzake. Blijkbaar hebben ze het geheel nu weer beter op een rijtje of is er een nieuwe geldbron aangeboord gezien het aantal terugbetaling de afgelopen dagen.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Wederom de vraag; waarom worden wij dab niet terug betaald?
Lieve mensen, ga er niet vanuit dat alles zich nu oplost door de "klant heeft betaling ontvangen" berichten want hoeveel staan er nog open zoals wij? Ook wij willen onze bijna 1100! Euro terug.
Wel bijzonder trouwens dat een aantal mensen het voor woneninterieur opnemen op basis van aannames, of zijn jullie dat eigenlijk zelf?!
Hoe dan ook, los de boel op bij klant en leveranciers.
Lieve mensen, ga er niet vanuit dat alles zich nu oplost door de "klant heeft betaling ontvangen" berichten want hoeveel staan er nog open zoals wij? Ook wij willen onze bijna 1100! Euro terug.
Wel bijzonder trouwens dat een aantal mensen het voor woneninterieur opnemen op basis van aannames, of zijn jullie dat eigenlijk zelf?!
Hoe dan ook, los de boel op bij klant en leveranciers.
-
- Berichten: 5177
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Geen idee hoeveel er nog open staan. Ik hoop voor u dat de nieuwe geldstroom niet opgedroogd is voor u aan de beurt bent.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik ben zeker niet van Woneninterieur, maar het lijkt mij logisch dat ze de langstwachtende nu als eerste eindelijk terugbetalen.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 30 dec 2023 06:38
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik heb ze ruimte gegeven en ook tijd. Op 30 December laatste contact gehad. Order #5189 en #5164 zou geleverd worden. Maak je niet druk we houden je op de hoogte.SusanBakker87 schreef: ↑30 dec 2023 18:54UPDATE over mij en m’n angstzweet.
Ze hebben vandaag contact gezocht om de twijfels weg te halen wat betreft de tafel en matrastopper. Ze staan voor 2,5 week levertijd nu.
Hopelijk kom ik 3e week januari met de laatste update en zit ik aan mijn tafel.
Maandag 8 januari gemaild wat huidige status is. Geen reactie. Woensdag 10 januari weer gemaild met een kleine reminder dat ik op antwoord wacht.
Inmiddels gebeld door Tom van woneninterieur. Ze gaan mijn beide bestellingen annuleren en de toezegging dat ik volgende week mijn geld terug gestort krijg.
Kleine kantvraag, zullen die bomen die ze zeggen te planten voor elke bestelling wel echt laten planten
Laatst gewijzigd door SusanBakker87 op 12 jan 2024 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Goed plan zeg. Dan weet je zeker dat niemand zijn geld meer krijgtSusanBakker87 schreef: ↑12 jan 2024 17:09Inmiddels in contact met programma BOOS, van Tim hofman. Naast dat ik m’n geld terug wil, wil ik ook dat ze uit de lucht gaan en niet meer slachtoffers maken.
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Wij hebben deze klant net telefonisch gesproken.SusanBakker87 schreef: ↑12 jan 2024 17:09Ik heb ze ruimte gegeven en ook tijd. Op 30 December laatste contact gehad. Order #5189 en #5164 zou geleverd worden. Maak je niet druk we houden je op de hoogte.SusanBakker87 schreef: ↑30 dec 2023 18:54UPDATE over mij en m’n angstzweet.
Ze hebben vandaag contact gezocht om de twijfels weg te halen wat betreft de tafel en matrastopper. Ze staan voor 2,5 week levertijd nu.
Hopelijk kom ik 3e week januari met de laatste update en zit ik aan mijn tafel.
Maandag 8 januari gemaild wat huidige status is. Geen reactie. Woensdag 10 januari weer gemaild met een kleine reminder dat ik op antwoord wacht.
Inmiddels in contact met programma BOOS, van Tim hofman. Naast dat ik m’n geld terug wil, wil ik ook dat ze uit de lucht gaan en niet meer slachtoffers maken.
Kleine kantvraag, zullen die bomen die ze zeggen te planten voor elke bestelling wel echt laten planten
Op verzoek van de klant is deze bestelling nu definitief geannuleerd.
Klant ook aangegeven dat de terugbetaling komende dagen volgt.
Klant gaat het bericht hier aanpassen.
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Klant net ook gesproken en aangegeven dat dit niet correct is.Moneyman schreef: ↑12 jan 2024 17:24Goed plan zeg. Dan weet je zeker dat niemand zijn geld meer krijgtSusanBakker87 schreef: ↑12 jan 2024 17:09Inmiddels in contact met programma BOOS, van Tim hofman. Naast dat ik m’n geld terug wil, wil ik ook dat ze uit de lucht gaan en niet meer slachtoffers maken.
Bestelling was door ons geannuleerd maar klant wou de bestelling toch graag behouden.
Op verzoek van de klant nu weer de bestelling geannuleerd.