C&A kledingwinkels geven tegoedbon bij retour aankoop
-
Re: C&A kledingwinkels geven tegoedbon bij retour aankoop
Die Zelenski moet niet zo zeuren. Zijn problemen zijn niets vergeleken met die van Gordon.
Onkruid71
en witte angora
vinden dit leuk
Als je onzinnige onderwerpen als tegoedbonnen of geld terug belangrijker nieuws vindt dan een oorlog hier vlak bij.... Tsja, wat zal ik zeggen.....witte angora schreef: ↑02 mar 2024 20:20Dat kan wel zijn, maar ik leef hier en niet daar. Af en toe aandacht voor dingen die hier gebeuren vind ik wel zo prettig.
Al die oude mensen die nu hun kop in het zand steken voor de oorlog moeten toch beter weten.
-
Wat doe jij dan op dit forum?rwolters schreef: ↑02 mar 2024 21:51Als je onzinnige onderwerpen als tegoedbonnen of geld terug belangrijker nieuws vindt dan een oorlog hier vlak bij.... Tsja, wat zal ik zeggen.....witte angora schreef: ↑02 mar 2024 20:20Dat kan wel zijn, maar ik leef hier en niet daar. Af en toe aandacht voor dingen die hier gebeuren vind ik wel zo prettig.
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
En de problemen van Gordon zijn niets vergeleken met die op Comedy Central.J. Deltoer schreef: ↑02 mar 2024 21:22Die Zelenski moet niet zo zeuren. Zijn problemen zijn niets vergeleken met die van Gordon.
Maar dit gaat over tegoedbonnen van de C&A. Niet over Oekraïne, Gordon of wie of wat dan ook.
En die kwestie van tegoedbonnen is al opgehelderd. Ik wou dat dat van de Oekraïne gezegd zou kunnen worden of van de oorlogstaal van Poetin.
Jablan
vindt dit leuk
De wereldproblemen tussen de C & de A.
Dat moet wel B zijn.
Dat moet wel B zijn.
witte angora
vindt dit leuk
Dat programma eindigt ergens voor de zomer. Komende zomer vooral sport en daarna Avrotros om 7 uur met mevrouw Jinek en Bnnvara 's avonds later met mevrouw Hilbrand en ... in wisseldienst.