Dat is hoe een niet-jurist naar jurisprudentie kijkt (en dat bedoel ik niet verkeerd). In de praktijk gaat hij bij het gebruik van jurisprudentie vaak juist niet om het zoeken van een exact vergelijkbare casus, maar om het toepassen van de lijnen en kaders die de staande jurisprudentie geven.
Fixitfaster stuurt aanmaningen
Re: Fixitfaster stuurt aanmaningen
misleidende informatie over de prijs is oneerlijke handelspraktijk, en kan leiden tot vernietiging overeenkomst.
https://uitspraken.rechtspraak.nl/detai ... :2022:1540
https://uitspraken.rechtspraak.nl/detai ... :2022:1540
Ja, uiteraard. Dat betwist ook helemaal niemand.
Ik heb ook brieven van Fixitfaster gehad als zou ik een abonnement voor handleidingen zou hebben afgesloten. Heb ik niet gedaan. Mail gestuurd, brief gestuurd, geen reactie. Nu aangetekende brief verstuurd en die komt weer retour. Inmiddels is de herinnering kosten 2 x verhoogd met totaal€ 40.-. Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld. Die zegt, laten zij het maar bewijzen! Wordt vervolgd.
En meld deze problemen op Consu-wijzer. Een officiële klachten site. Als er maar genoeg klachten binnen komen gaan ze het bedrijf Fixitfaster aanpakken.
Overeenkomst aangegaan met Fixitfaster, 10 minuten later ongedaan gedaan door een beroep te doen op mijn herroepingsrecht.
Nu blijven ze de rekening sturen.
Reageren niet op e-mails en doen net of dat ze gek zijn.
Ben niet van plan om te betalen en heb ze geblokkeerd.
Nu blijven ze de rekening sturen.
Reageren niet op e-mails en doen net of dat ze gek zijn.
Ben niet van plan om te betalen en heb ze geblokkeerd.
Het zelfde doen ze bij mij ook na het sturen van de voorbeeld brief blijven ze maar aanmaningen sturen.
Ik heb na dat ik de voorbeeldbrief hab verstuurd een standaard berichtje terug gekregen met je moet betalen enz.
Nu heb ik ze een bericht gestuurd dat ik geen gebruik van hun service kan maken omdat ze niet kunnen leveren wat ze zelf beloven. Heb geprobeerd op hun site diverse handleidingen te zoeken maar kan geen een vinden en dit zijn handleidigen van de meest gangbare apparatuur.
Ik heb heb dan ook in gebreke gesteld voor het niet naleven van de door hun zelf geadverteerde service. Ben benieuwd of ik hier weer een standaard berichtje op krijg.
Ook vraag ik me af of er geen aangifte gedaan kan worden tegen hun vanwege oneerlijke handelspraktijken.
Ik heb na dat ik de voorbeeldbrief hab verstuurd een standaard berichtje terug gekregen met je moet betalen enz.
Nu heb ik ze een bericht gestuurd dat ik geen gebruik van hun service kan maken omdat ze niet kunnen leveren wat ze zelf beloven. Heb geprobeerd op hun site diverse handleidingen te zoeken maar kan geen een vinden en dit zijn handleidigen van de meest gangbare apparatuur.
Ik heb heb dan ook in gebreke gesteld voor het niet naleven van de door hun zelf geadverteerde service. Ben benieuwd of ik hier weer een standaard berichtje op krijg.
Ook vraag ik me af of er geen aangifte gedaan kan worden tegen hun vanwege oneerlijke handelspraktijken.
Ik had op de 17e al gezegd dat het een andere gebruiker is. Wat een flauwekul om dat na bijna 2 maanden!! nog een keer te herhalen.
Methusalah
en Erthanax
vinden dit leuk
Dit is de eerst mail die ik ontvangen heb en gelijk kosten er boven op het moet niet gekker worden.
Openstaande betaling en incassokosten voor jouw Fix It Faster-account
Beste A.p,
Naar aanleiding van onze eerdere communicatie willen we je informeren dat we inmiddels incassokosten van € 40,00 hebben toegevoegd, omdat de betaling voor jouw Fix It Faster-account nog steeds openstaat.
We verzoeken je dringend het volledige openstaande bedrag, inclusief de incassokosten, zo snel mogelijk te voldoen om verdere juridische stappen en bijkomende kosten te voorkomen.
Als je vragen hebt of ondersteuning nodig hebt bij de betaling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Rekening betalen Rekening betalen
Uiterste betaaldatum:
26-12-2024 Betalen via een bankoverschrijving
Voor een snelle afhandeling raden we je aan om de betaalopties te gebruiken via de 'Rekening betalen'-knop. Als je de voorkeur geeft aan een handmatige bankoverschrijving, is dat uiteraard ook mogelijk. Hier zijn de benodigde gegevens voor de betaling:
Bedrag: € 70,00
IBAN: NL34 BUNQ 2123 8452 99
Ten name van: Fix It Faster
Uiterste betaaldatum: 26-12-2024
Belangrijk: Vermeld altijd je referentienummer: SHCG7565831636 bij de betaling. Het kan tot drie werkdagen duren voordat een bankoverschrijving is verwerkt. Zodra we je betaling hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per e-mail.
Adresgegevens:
Nederland
Let op! Het annuleren van de opdracht is niet meer mogelijk, aangezien het herroepingsrecht van 14 dagen inmiddels is vervallen. Je kunt nu lifetime gebruik maken van FixItFaster, met onbeperkte toegang tot het downloaden en bewaren van alle handleidingen.
Geaccepteerde voorwaarden
✓ Ik bevestig dat ik de algemene voorwaarden en de privacyverklaring heb gelezen en accepteer ze. Ik ga akkoord dat Fix It Faster een account voor mij aanmaakt en erken dat deze dienstverlening mij €30 kost, waarvoor een factuur over 15 dagen naar mijn e-mailadres wordt gestuurd.
© FIXITFASTER
Het vinden van de juiste handleiding wanneer je die met spoed nodig hebt, kan vaak een uitdaging zijn. Fixitfaster heeft daarom alle handleidingen van apparaten van alle bekende merken voor jou verzameld. Met onze dienstverlening maken we het herstellen van storingen eenvoudig en snel.
Geregistreerd bij de Nederlandse Kamer van Koophandel onder nummer: 93874030.
Correspondentieadres: Lange Marktstraat 1, 8911AD Leeuwarden.
Mail ons op [email protected]
Openstaande betaling en incassokosten voor jouw Fix It Faster-account
Beste A.p,
Naar aanleiding van onze eerdere communicatie willen we je informeren dat we inmiddels incassokosten van € 40,00 hebben toegevoegd, omdat de betaling voor jouw Fix It Faster-account nog steeds openstaat.
We verzoeken je dringend het volledige openstaande bedrag, inclusief de incassokosten, zo snel mogelijk te voldoen om verdere juridische stappen en bijkomende kosten te voorkomen.
Als je vragen hebt of ondersteuning nodig hebt bij de betaling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Rekening betalen Rekening betalen
Uiterste betaaldatum:
26-12-2024 Betalen via een bankoverschrijving
Voor een snelle afhandeling raden we je aan om de betaalopties te gebruiken via de 'Rekening betalen'-knop. Als je de voorkeur geeft aan een handmatige bankoverschrijving, is dat uiteraard ook mogelijk. Hier zijn de benodigde gegevens voor de betaling:
Bedrag: € 70,00
IBAN: NL34 BUNQ 2123 8452 99
Ten name van: Fix It Faster
Uiterste betaaldatum: 26-12-2024
Belangrijk: Vermeld altijd je referentienummer: SHCG7565831636 bij de betaling. Het kan tot drie werkdagen duren voordat een bankoverschrijving is verwerkt. Zodra we je betaling hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per e-mail.
Adresgegevens:
Nederland
Let op! Het annuleren van de opdracht is niet meer mogelijk, aangezien het herroepingsrecht van 14 dagen inmiddels is vervallen. Je kunt nu lifetime gebruik maken van FixItFaster, met onbeperkte toegang tot het downloaden en bewaren van alle handleidingen.
Geaccepteerde voorwaarden
✓ Ik bevestig dat ik de algemene voorwaarden en de privacyverklaring heb gelezen en accepteer ze. Ik ga akkoord dat Fix It Faster een account voor mij aanmaakt en erken dat deze dienstverlening mij €30 kost, waarvoor een factuur over 15 dagen naar mijn e-mailadres wordt gestuurd.
© FIXITFASTER
Het vinden van de juiste handleiding wanneer je die met spoed nodig hebt, kan vaak een uitdaging zijn. Fixitfaster heeft daarom alle handleidingen van apparaten van alle bekende merken voor jou verzameld. Met onze dienstverlening maken we het herstellen van storingen eenvoudig en snel.
Geregistreerd bij de Nederlandse Kamer van Koophandel onder nummer: 93874030.
Correspondentieadres: Lange Marktstraat 1, 8911AD Leeuwarden.
Mail ons op [email protected]
vanavond in de uitzending...
Consumenneke
en Bram Bonnewel
vinden dit leuk
-
Ja, dat werd 4 uur voor jou ook al aangegeven...
Het is overigens vrij goed te voorspellen wat de tendens van de uitzending vanavond gaat zijn (en dat was al te lezen in het dele van mijn post wat je net niet mee-gequote hebt) Of we daar iets nuttigs van gaan leren, is dus maar de vraag.
Het is overigens vrij goed te voorspellen wat de tendens van de uitzending vanavond gaat zijn (en dat was al te lezen in het dele van mijn post wat je net niet mee-gequote hebt) Of we daar iets nuttigs van gaan leren, is dus maar de vraag.
Ik heb nooit een account aangemaakt maar krijg degene aanmaning na de andere binnen maar betaal niets.
Ik heb het vermoeden dat een voor mij bekend persoon de gegevens van mij heeft ingevuld!
Ik heb het vermoeden dat een voor mij bekend persoon de gegevens van mij heeft ingevuld!
-
- Contacteer:
Om te beginnen staan er geen NAW bedrijfsgegeven in de algemene voorwaarden op de website, dit is wettelijk wel verplicht.
Correspondentieadres is in Amsterdam, maar vestigingsadres is in Bussum en de statutaire zetel is in Leeuwarden volgens KvK. Enig bestuurder is Carbon Rock Holding B.V. Akte van oprichting op 8 mei van dit jaar en inschrijving KvK op 15 mei.
Op het adres van de statutaire zetel staan op dit moment 69 bedrijven ingeschreven
Correspondentieadres is in Amsterdam, maar vestigingsadres is in Bussum en de statutaire zetel is in Leeuwarden volgens KvK. Enig bestuurder is Carbon Rock Holding B.V. Akte van oprichting op 8 mei van dit jaar en inschrijving KvK op 15 mei.
Op het adres van de statutaire zetel staan op dit moment 69 bedrijven ingeschreven
Laatst gewijzigd door Bram Bonnewel op 09 dec 2024 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gut dat zeggen degenen die op de Noordsingel zitten ook altijd.
ik bevestig dat ik de algemene voorwaarden en de privacyverklaring heb gelezen en accepteer ze. Ik ga akkoord dat Fix It Faster een account voor mij aanmaakt en erken dat deze dienstverlening mij €30 kost, waarvoor een factuur over 15 dagen naar mijn e-mailadres wordt gestuurd.
Op de Noordsingel? Daar “zit” toch al jaren niemand meer?
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
-
16again
vindt dit leuk
Er is geen enkele identificatie, dus iedereen kan de persoonsgegevens van een ander misbruikenMorgan le Fay schreef: ↑09 dec 2024 17:06Gut dat zeggen degenen die op de Noordsingel zitten ook altijd.
ik bevestig dat ik de algemene voorwaarden en de privacyverklaring heb gelezen en accepteer ze. Ik ga akkoord dat Fix It Faster een account voor mij aanmaakt en erken dat deze dienstverlening mij €30 kost, waarvoor een factuur over 15 dagen naar mijn e-mailadres wordt gestuurd.
-
En Radar ging bij zijn moeder langs.Consumenneke schreef: ↑16 okt 2024 14:37Fixitfaster is een handelsnaam van Software Bit Solutions uit Leeuwarden, geleid door Carbon Rock Holding van een 21-jarige KK.