thecure schreef: ↑02 feb 2025 07:40
Maar ik snap nog steeds niet waarom er geen vriend of vriendin mee kon met zijn of haar telefoon. Maak er desnoods een gezellig shop dagje van. Hoog Catherijne is een mooi winkelcentrum
Daarna even ergens eten en koffie drinken in één van de vele tentjes. Lekker toch.
Ik heb inmiddels van twee mensen van dit forum een aanbod gekregen om mee te gaan. Een uit Utrecht, een van een stuk verder weg, dus dat was praktisch gezien zeker een optie. Maar eigenlijk toch absurd dat het zo zou moeten. Overigens ben ik van HC niet echt een fan. Kom er regelmatig, maar veel te druk naar mijn zin.
Er was echter vooral één probleempje: het toestel was nog steeds niet leverbaar. Dus er valt dan niks af te spreken. Inmiddels is de oude terecht, dus nu was annuleren de juiste optie.
Overigens is de actie van MM misleidend. Ze adverteren met BTW dagen, het toestel is volgens zeggen afgeprijsd van 299 naar 247,09. Helaas voor hen levert Samsung het ding zelf ook voor 252 euro. Belsimpel vraagt nu 255, en die heeft ze in de winkel op voorraad. Gaat om de A35. Dus zo geweldig veel goedkoper zijn ze ook niet. Maar eigenlijk maakt het niet uit. Naar verwachting verschijnt over een paar weken de A36. Ben benieuwd naar de specs van dat ding. Een alternatief is nu de Google pixel 8a. Nu de oude terug is kan ik de tijd nemen om te wennen aan een ander menu. In één keer iets heel anders vind ik lastig. Komt allemaal wel goed.