Ik kan je verhaal goed volgen, snap dat jij denkt ....waar zeuren ze over...Nevyn schreef: ↑15 dec 2021 13:50Al 176 pagina's over Corona in deel 3.
Constant proberen elkaar te overtuigen.
Eigenlijk is het en dat klinkt misschien heel raar een luxe probleem in deze Corona tijd.
We kunnen nu kiezen en dat geeft strijd.
Mijn over oma heeft 10 kinderen gebaard, 4 daar van zijn blijven leven.
De andere 6 hebben de leeftijd van 3 jaar niet gehaald, door verschillende kinderziektes waar toen der tijd absoluut geen medicijn voor was.
Denk dat zij helemaal niet had hoeven nadenken maar dat ze dolblij was geweest met vaccinaties.
Mijn vader en zijn zussen werden gemeden, opa had TBC en werd 2 x opgenomen. Er was geen medicatie voor, er werd geopereerd en het geïnfecteerde deel van de longen werd weg gesneden, tot er antibiotica kwam.
Een kameraad van mij zijn moeder heeft als kind polio gehad en werd door haar zeer moeilijk lopen ook uit gekotst tot ze op oudere leeftijd toch een man kreeg met als gevolg mijn kameraad. Zij was dolblij geweest als er in haar jeugd al een vaccinatie was geweest.
Begrijp me niet verkeerd, tot nu toe vind ik dat iedereen de keuze moet hebben, ben zelf net voor de 3e keer gevaccineerd.
Maar ik weet niet of ik nog zo weldenkend zal zijn , mocht mijn schoondochter die net een nieuwe hartklep heeft gekregen (kon vroeger ook niet) niet geopereerd kan worden mocht er iets mis gaan omdat de IC vol ligt met ongevaccineerden.
Als ik dit lees, dan vraag ik mij nog steeds af of je er nog achter staat.....ik dus niet.....
https://www.hartvannederland.nl/coronav ... Xx9dKe9TVw