Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
TS had toch al "even" gebeld met OHRA ?
-
En toen konden we weer terug naar AF.
duracell konijn schreef: ↑23 dec 2024 17:14Ik bel een paar keer met OHRA en zegt men 'technisch niet mogelijk' een buitenlands nummer (dit is echt flauwekul want het is technisch gezien altijd mogelijk).
1) jij bent zelf degene die de term “ onzinverhaal” in de discussie hebt gebracht, niet ik. Vrij hypocriet verwijt dus.duracell konijn schreef: ↑24 dec 2024 16:15Dus ' Moneyman' hou eens op met 'onzin', u schrijft alleen uit het feit wat u denkt dat volgens U mensen in Nederland een Nederlands nummer moeten aanschaffen.
2) Leg me geen woorden in de mond. Wat jij denk t wat ik denk, denk ik niet. En ik schrijf het evenmin.
En evenmin is niemand verplicht het gebruik van alle buitenlandse nummers te faciliteren. Dan zijn we er toch? Zoals ik al schreef: deal with it.duracell konijn schreef: ↑24 dec 2024 16:15Ik heb het over de vrijheid die wij hebben in Europa, niemand is verplicht om een Nederlands nummer te hebben.
Thijs124
vindt dit leuk
Dan maar een verzekering in Spanje nemen. Dat gaat misschien wel met een Spaanse telefoon. Misschien moet je wel eerst er wonen, dus emigreren. Dan heb je een verzekering uit hetzelfde land als je telefoon. Handig toch.
-
Dat is slordig omspringen met het bewijs.
De vraagsteller begint met te stellen die flauwekul moet stoppen. Dat zou op zich geen aanleiding moeten zijn voor regelmatige forumdeelnemers om met modder te gaan gooien. Maar dat gebeurt wel als Moneyman zijn mening als waarheid opdringt aan 16again. Zal niet de eerste keer zijn.
Misschien kunnen we wat beschaafder van gedachten wisselen en niet meteen de mening van een ander als onzin bestempelen. Dan ontaardt het niet elke keer in een moddergevecht.
En misschien kan jij eens kappen met je eindeloos gezever.
Consumenneke
, Nijogeth
, witte angora
en Moneyman
vinden dit leuk
Nou, inderdaad…
Want laten we even bij het begin beginnen:
I rest my case.
-
Er zit nogal een verschil tussen ergens inloggen en een account aanmaken.duracell konijn schreef: ↑23 dec 2024 17:14ik wilde inloggen in mijn OHRA account.
(...)
De sms-code wil ik invoeren op de website om een account aan te maken.
Waren het onzinverhalen, of vond u dat?duracell konijn schreef: ↑23 dec 2024 17:14Ik bel een paar keer met OHRA en zegt men 'technisch niet mogelijk' een buitenlands nummer (dit is echt flauwekul want het is technisch gezien altijd mogelijk). De ene na de andere onzin verhaal krijg ik te horen waarom een buitenlands nummer niet mogelijk zou zijn.
Niet zo vreemd als Nederlander met een Nederlandse verzekering. Ik ben benieuwd hoe u zou reageren als iemand fraude pleegt via een buitenlands telefoonnummer.duracell konijn schreef: ↑23 dec 2024 17:14Men zegt, u woont in Nederland, u moet een 06 nummer hebben.
Hoe gaat u dat doen met de FUP? Het lijkt mij sterk dat u uw Spaanse telefoonnummer langdurig buiten Spanje zou mogen gebruiken.duracell konijn schreef: ↑23 dec 2024 17:14Voor mij is het zakelijk en privé gezien belangrijk dat ik mijn Spaanse nummer blijf behouden, iedereen heeft mijn nummer.
-
Duracell Konijn verwijst naar OHRA, die gaat niet tegen andere forumdeelnemers tekeer.
Dus zijn onzin verhaal en flauwekul kan geen excuus zijn om hem/haar onheus te bejegenen.
Al die agressie kan je beter opmaken in een potje voetbal of biljarten.
Geen onzin is in ieder geval dat de aanmelding geschiedt met een buitenlands nummer en dat daar een inlogcode naar verzonden wordt. Dus als het systeem van OHRA geen verificatie vanaf een buitenlands nummer toestaat, had dat systeem meteen moeten waarschuwen. Computer says no to foreign systems. Maar dat doet het systeem van OHRA pas in tweede instantie.
Ik weet niet of dat onder mensenrechten valt.
(Dat was een kerstgrapje)