LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2
Re: Feedback op het Forum - deel 2
Volgens mij mag iedereen zijn gebruikersnaam veranderen.
BL2
en moederslink
vinden dit leuk
-
Er is een groot verschil tussen een deurwaarder die terugkomt omdat de moderatie uiteindelijk op haar beslissing is terug gekomen, en een forumlid dat, kennelijk na verbanning, op eigen initiatief getransformeerd is van een huishoudapparaat naar een zomerse zegswijze.Komkommertijd schreef: ↑13 dec 2018 10:13Als ze geen permanente IP blokkade geven mag elke Nederlander hier telkens terug komen.
Zo is een ooit verbannen Deurwaarder gelukkig weer terug en niets mis mee.
En mijn bericht hier vlak boven is toch niets fout mee.
En ik mag een afwijkende mening hebben, alles wat al geschreven is herhalen wat sommige doen vind ik ook nutteloos.
Ik mag mensen niet aanzetten tot fraude maar als de leverancier een fout voorbeeld gaf... is de verleiding groot op een
beetje gelijkwaardige manier deze terug te pakken.
Een andere zegswijze is: 'goed voorbeeld doet goed volgen'. Maar dat wil niet zeggen dat 'fout voorbeeld' gerechtigd is tot foute navolging. Je zult, zeker in het openbaar, boven 'foute voorbeelden' en foute uitspraken moeten staan, en je kunt beslist geen frauduleuze adviezen geven.
moederslink
, Miepje1
en Dorfje
vinden dit leuk
Hoe krijgen mensen het soms voor elkaar. Ik hobbel al sinds 2005 hier rond met hetzelfde account. Weliswaar niet continu aanwezig, steeds weer in periodes. Maar ja, dat krijg je als ADD-er, als de aandacht verslapt worden andere dingen weer interessant, totdat er weer een trigger is om hier weer eens terug te komen.
moederslink
vindt dit leuk
-
witte angora schreef: ↑13 dec 2018 13:04Er is een groot verschil tussen een deurwaarder die terugkomt omdat de moderatie uiteindelijk op haar beslissing is terug gekomen, en een forumlid dat, kennelijk na verbanning, op eigen initiatief getransformeerd is van een huishoudapparaat naar een zomerse zegswijze.Komkommertijd schreef: ↑13 dec 2018 10:13Als ze geen permanente IP blokkade geven mag elke Nederlander hier telkens terug komen.
Zo is een ooit verbannen Deurwaarder gelukkig weer terug en niets mis mee.
Nee, dat mis ik niet, begrijp best waar het over gaat. Maar dan moet de naamswijziging niet aangehaald worden,
Volgens Miepje mag een naamswijziging niet.
waar staat dat dan over 'naamswijziging'?
Ik lees terugkeren onder een andere naam!
Ik lees terugkeren onder een andere naam!
moederslink
vindt dit leuk
Je laat in ieder geval niet merken dat je het begrijpt, want je verdraait de woorden van Miepje.. Het verschil tussen "een naamswijziging" en "terugkeren onder een andere naam" is toch niet zo moeilijk?
berndv
, moederslink
en Miepje1
vinden dit leuk
De ban van Stofzuigertje zal opgeheven zijn, waardoor hij kon terugkeren. En tegelijkertijd heeft hij of zij zijn naam gewijzigd.
Daar is niets mis mee.
We weten toch helemaal niet of de persoon daarachter permanent verbannen was? Of wellicht weet u meer.
Daar is niets mis mee.
We weten toch helemaal niet of de persoon daarachter permanent verbannen was? Of wellicht weet u meer.
-
Als je in de zoekbalk de naam ' stofzuigertje ' intoetst zie je dat die naam bij al zijn reacties nu overal ' zwart' is , dat betekent vlg mij dat dat account dus niet eens meer bestaat en dat hij daar ook niet/ nooit meer mee kan inloggen.
Zo zijn er nu meerdere namen zwart . Toets maar eens wat namen in van forummers die je al een tijdje niet hebt gezien. Zwarte namen blijven zwart dus die komen onder die naam nooit meer terug.
Of dat nu door een permanente verbanning komt of op eigen verzoek doet er niet toe.
Feit is dat stofzuigertje terug is gekomen met een nieuw account/ nieuwe naam.
Zo zijn er nu meerdere namen zwart . Toets maar eens wat namen in van forummers die je al een tijdje niet hebt gezien. Zwarte namen blijven zwart dus die komen onder die naam nooit meer terug.
Of dat nu door een permanente verbanning komt of op eigen verzoek doet er niet toe.
Feit is dat stofzuigertje terug is gekomen met een nieuw account/ nieuwe naam.
Laatst gewijzigd door moederslink op 13 dec 2018 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Zover kijk ik niet op het forum, maar de moderatie kan toch ook niet twijfelen of Komkommetijd en Stofzuigertje dezelfden zijn. Men zou verwachten dat als die persoon permanent verbannen is, de moderatie optreedt.
Miepje1
vindt dit leuk
-
Dat zou je idd kunnen verwachten , ware het niet dat de moderatie daar terughoudend in is.
Zij hebben ' bewijzen ' nodig en dat is niet altijd even makkelijk.
Zij hebben ' bewijzen ' nodig en dat is niet altijd even makkelijk.
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Zal ik maar volgende zomer hierop antwoord geven, dat is voor mijn de juiste tijd!
-
Dan ben je er misschien als " zomerkoninkje ?"Komkommertijd schreef: ↑13 dec 2018 15:11Zal ik maar volgende zomer hierop antwoord geven, dat is voor mijn de juiste tijd!
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
PermanentVerbannen is nog vrij als gebruikersnaam zag ik net!
-
Die is eigenlijk gereserveerd voor een andere bekende gebruiker.Komkommertijd schreef: ↑13 dec 2018 15:29PermanentVerbannen is nog vrij als gebruikersnaam zag ik net!
Maar indirect geef je dus aan dat je permanent verbannen bent. Waarom kom je dan toch terug?
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
stofzuigertje schreef: ↑03 aug 2018 09:41Deel 3 van dit Feedback topic kunnen we beter de Koffie Hoek noemen zoals in de buurt super!
Trollen?
Naast de uitleg van Wikipedia van een leuk poppetje uit Noorwegen word die naam zwaar misbruikt.
Zo zal een echte Trol denken dat Moeders Link dat mama boos is... ze word erg link....
Ook zie ik vaak een Quote die ingekort en aangepast is en dan is uit verband halen en totaal andere betekenis mogelijk!
Aangezien @stofzuigertje toch al een permanente ban heeft, kan bovenstaande quote gerust worden gebruikt als voorbeeld van een verwarrende schrijfstijl
Feedback:
- lees voor en na publicatie je eigen bericht (met de knop 'Voorbeeld ' en pen-symbool rechtsboven)
- gebruik interpunctie (komma's, punten en andere leestekens)
- denk aan je grammatica (wordt met dt)
- haal onnodige spaties weg (Koffie Hoek, buurt super: komt wellicht door autocorrectie van tablet/smartphone?)
- wees kritisch op het gebruik van hoofdletters (koffiehoek, @moederslink i.p.v. Moeders Link)
- en en en enz.
Als ik zie wat de moderatie hier allemaal op het forum schrapt en waar ze waarschuwingen voor uitdelen kan S als K alleen maar blijven als hij of zij,om wat voor reden dan ook, een paar streepjes voor heeft.
-
Volgens mij hoorde hier Feedback op dit Topic te staan en geen aanval op mijn persoonlijk!
Alleen tegen 1 is niet de manier.
Als ze een gebruikersnaam verbieden, dat mag de moderator doen, maar het vrijgeven IP adres en
je kan en mag een andere naam maken....
Doordat vele zo reageren kunnen andere lastposten hier van leren en dat is wat we nu bereikte.
Daarom ook mijn opmerking van dat het wel de Koffie Hoek van de Buurt Super lijkt helaas!
Alleen tegen 1 is niet de manier.
Als ze een gebruikersnaam verbieden, dat mag de moderator doen, maar het vrijgeven IP adres en
je kan en mag een andere naam maken....
Doordat vele zo reageren kunnen andere lastposten hier van leren en dat is wat we nu bereikte.
Daarom ook mijn opmerking van dat het wel de Koffie Hoek van de Buurt Super lijkt helaas!