De kleurupdates vindt de leverancier kennelijk belangrijker dan de extreem snelle slijtage. Nou, laat maar meer zien:Keepersport.nl schreef:De meest smalle en moderne keeperhandschoenen ooit! Na de Revival in 2018 en enkele kleurupdates in 2019 zijn de Predator keepershandschoenen vanaf januari 2020 volledig nieuw in alle opzichten! Niet voor niets vertrouwen wereldtoppers zoals David de Gea, Marc-Andre ter Stegen, Manuel Neuer, Keylor Navas, Iker Casillas en Jasper Cillessen al jaren op de handschoenen van adidas.
Foam: "Urg 1.0"
LAAT MEER ZIEN
Dus als Keepersport.nl meer laat zien, gaat het eerst om acht regels specificaties, en dan een massief blokje tekst dat begint met (bij mij) op de eerste regelKeepersport.nl schreef:
Foam: "Urg 1.0"
Pasvorm: Negatief naad pasvorm
Upper: Knitted materiaal, zeer licht
Overige:
- Demonskin
- 360 Control - 360 Design
- Flex-Zonen
- geen klittebandsluiting
Bedrukking mogelijk! Let op! De grip is fantastisch maar daardoor is de slijtage ook aanzienlijk hoger en sneller dan normaal. De slijtage kan al ontstaan na 1-2 keer uw handschoenen te hebben gebruikt en deze slijtage kan ook direct sterk aanwezig zijn. De URG 1.0 foam is qua grip sensationeel goed maar u dient dan wel rekening te houden met de snelle en hevige slijtage. Garantie zal niet worden gegeven op slijtage van de foam.
LAAT MINDER ZIEN
Bedrukking mogelijk! Let op! De grip is fantastisch
Ja, achter het knopje staat de waarschuwing, maar ik vind hem eerder vakkundig onopvallend dan "niet te missen".
(Ik vraag me nu wel af of er ook handschoenen met of voor Flex-Dochters. )