Lijkt mij ook wel logisch, je mag niet bij elkaar samen zijn.
Maar ach, ga je naar een grote plas, kan je afstand houden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Lijkt mij ook wel logisch, je mag niet bij elkaar samen zijn.
Na 21.00 uur is het hartstikke rustig op straat. Je komt alleen mensen met honden tegen.
Vast ook allemaal mensen met een eigen verklaring en werkgevers verklaring welke van het werk komen of naar het werk gaan.BL2 schreef: ↑04 feb 2021 21:31Onze Jablan heeft ondertussen al heel wat meters tekst (over- en ) hergeschreven, ik kom nog maar amper aan bod met mijn korte berichtjes......
Net nog met een noodzakelijke essentiële reis bezig, wat is het ongelofelijk druk op de weg, even voor 21.00 uur.
Dit lijkt toch niet op een Lockdown of avondklok ! Wanner gast er gehandhaafd worden, de besmettingscijfers stijgen weer...
De vaccinatiestrategie wordt ook wel weer omgegooid vermoed ik.
Tot en met het 3e kwartaal, dan zitten we al in december 2021. Zelf vermoed ik, gezien de chaos in de vaccinatiestrategie dat we het hele jaar hier nog mee zitten.moederslink schreef: ↑04 feb 2021 21:57
De vaccinatiestrategie wordt ook wel weer omgegooid vermoed ik.
Ik ga ervan uit dat we hier sowieso tot en met het 3e kwartaal mee zitten.
Dan zitten we in de zomer , dan dalen de besmettingen wellicht weer en dan tegen de winter zal iedereen wel ingeënt zijn.
Ik ben Bosnië vergeten. Geen geld voor testen en zoveel mensen besmet, terwijl het gewone leven doorgaat, dat je daar het Zweedse model in werkelijkheid ziet. Of zoals een inwoner van Sarajevo het uitdrukt: In Bosnië mislukt alles, ook Corona.
Die cijfers kun je deze dagen vergelijken met de waterstanden. ^^
Als de R zover daalt, schaffen we maatregelen af, waardoor de R weer stijgt. Het is wat mij betreft dus vasthouden aan die 70%, of de maatregelen in stand houden.
Bij dit soort reacties zeg ik het meestal nog stelliger: Sorry, dan zal ik het wel compleet liegen.
Dus antibiotica werkt niet, en een hoge dosis vitamine C werkt langzamer dan antibiotica? Juist....H.Roosveld schreef: ↑05 feb 2021 03:23Hoge dosis vitamine C is nog steeds een goede vervanger voor antibiotica ,die niet werken.Het toedienen duurt alleen wat langer dan bij een kuur antibiotica.
... ergens zo rond 1600, ofzo?
Het vaccin is prima getest, alleen kent elk medicijn, en ook elk vaccin, bijwerkingen. Een 100% bijwerkingsvrij vaccin bestaat niet.H.Roosveld schreef: ↑05 feb 2021 03:23Virologen heb ik nooit vertrouwd, want ze begonnen destijds al met de bewering dat je niets tegen virussen kon doen omdat ze door de lucht kwamen. Onzin dus. Ik heb nog nooit een gewone griepprik gehaald en de laatste 40 jaar geen griep gekregen omdat ik elk jaar een weerstand heb opgebouwd door het nemen van veel sinaasappels, vitamine C dus de moderator van de lichaanscel. Om de griep te bestrijden werd toen een hete citroen gebruikt ( veel vitamine C dus) en paracetamol en een cognac .
De paniek en vaccinatie bij de Mexicaanse griep was helemaal niet nodig geweest bleek 5 jaar later volgens het AD.
Nu is het nog steeds zo dat je door een sterke weerstand met vitamine C en D op te bouwen je veel minder kans hebt om besmet te raken.
Hoge dosis vitamine C is nog steeds een goede vervanger voor antibiotica ,die niet werken.Het toedienen duurt alleen wat langer dan bij een kuur antibiotica. In Wuhan hebben artsen bij een ten dode opgeschreven vrouw hoge dosis vitamine C geinjecteerd en daarmee haar leven gered.
Niemand kan het tegendeel bewijzen simpel omdat er nooit een gedegen onderzoek naar de werking van vitamine C is geweest.
Maar dan de nieuwe vaccins: bijwerkingen al na een paar dagen: Na toedienen vaccin 30 doden in Noorwegen, 30 gevallen en stijgend van gezichtsverlamming in Israel. 16000 gevallen in Europa. Is dat veilig?
Het vaccin is onvoldoende getest.
Lees ook; mercola.com