BL2 schreef: ↑06 feb 2021 18:50
Net terug van zeer essentiële reis, staanplaatsen in de trein, werkelijk niet te geloven.
Gemist? Dit hele weekend
minder treinen in verband met
aangekondigde sneeuw. Overigens roepen je berichten een vraag op: als jij in de file staat, waarom doe je de essentiële reizen met de trein?
sake1987 schreef: ↑06 feb 2021 17:23
Als het vaccineren geen resultaat behaald, wordt laten uitrazen de enige optie.
Het Ikea-model?
scharrelschipper schreef: ↑06 feb 2021 16:29
Als iets echt kwakzalverij is moet dat natuurlijk niet gepromoot worden. En ik dacht niet dat ik daar mee bezig was. Naar mijn mening wordt dat door sommigen iets te snel zo bestempeld,en daar stoor ik me aan, meer was het niet.
Het probleem zit ergens anders. De vitamine
C promotors geloven heilig in die aanpak en staan niet open voor de reguliere geneeskunde, overigens ook niet voor de eerste experimentele medicijnen voor mensen, die op dit moment Covid19 hebben.
De extra doses vitamine
D om over de hele breedte voldoende weerstand op te bouwen, is al lang een bewezen feit.
Nijogeth schreef: ↑06 feb 2021 19:30
De meeste jongeren tussen 20 en 25 gaan nu door tot half 5.
Ik ben er erg voor om hier niet meer over jong of oud te spreken. Wie feest wil vieren, gaat door tot einde nachtklok of gewoon tot de zondagsbrunch, ongeacht de leeftijd. Bij invoering van de avondklok werden jongeren als argument gebruikt en na een paar dagen was al duidelijk, dat de avondklok eerder ervoor zorgt, dat de bezoekbeperking thuis effect heeft. Het treft precies de leeftijdsgroep 50-70 jaar, die dacht, dat maatregelen voor anderen gelden, Corona alleen bij anderen op bezoek komt en hun verjaardag gewoon met de hele familie gevierd kon worden.