Zo te zien heb je niet alles gelezen, we hebben ze gemaild en op internet stond dat het telefoonnummer het niet doet. Wij gaan er niet van uit dat het gewoon een fout kan zijn geweest, dat leiden wij af uit de informatie die we kregen van de KvK over dit cluster van handelsnamen/bedrijven. Als het een fout zou (kunnen) zijn van het systeem bij de KvK dan hadden we dat wel van hen gehoord, wij gaan ervan uit dat ze niet voor niets bezig zijn met deze bedrijven.kuklos schreef: ↑04 dec 2021 13:22Nog steeds geldt dat dit gewoon een fout kan zijn geweest. Heb je al reactie gehad op de verstuurde email? Heb je hun contactformulier al ingevuld? Heb je ze al gebeld?HandigeHarrie schreef: ↑04 dec 2021 11:28Volgens mij kan je het geen "KvK uittreksel" noemen als er gegevens van een ander (of niet bestaand) bedrijf onder staan.
Ik zou ze in jouw situatie, middels hun contactformulier, wijzen op dit topic. Wellicht schrikken ze er eens flink van.
De stelling die al eerder voorbij kwam dat de kern van dit topic zou zijn dat wij achter de bestelling/dit bedrijf zouden moeten aan gaan onderschrijf ik niet, voor ons is de kern dat dit gestopt wordt en daar wordt door de KvK aan gewerkt (al dan niet met succes); dat is voor ons genoeg.